Interviu cu Jung Il Woo – 49 days –

Posted: decembrie 23, 2011 in Coreea, Uncategorized

I s-a luat interviu lui Jung Il Woo dupa doar primele 5 episoade.

Interviu cu ingerul motociclist (Jung Il Woo)

days
Sunt sigura ca cei care au urmarit 49 Days n-au putut sa nu-l observe pe ingerul motociclist sau mai bine spus nazdravanul Programator. Cred ca a reusit sa va farmece pe toti si ati trecut prin aceleasi emotii ca si el. Cum deja s-au mai scris recenzii despre viata lui ca si actor m-am gandit sa traduc un interviu pe care l-a acordat inainte de premiera primului episode din serial.
Sper ca va intereseaza si ca o sa va placa!
Primul episode din “49 Days” va fi lansat in doar cateva ore. Cum te simti sa te intalnesti cu telespectatorii pentru prima data?
Jung il woo: N-am mai dormit de trei zile. Am pierdut 5 kilograme pentru rol dar cred ca am slabit mai mult in timpul filmarilor. Si acesta este primul meu rol pentru prima data intr-un an si jumatate asa ca sunt incantat si nu mai pot astepta ca primul episode sa fie lansat. In trecut m-as fi ingrijorat in legatura cu raiting-urile pe care serialul ar trebui sa le obtina si m-as fi intrebat daca oamenilor le-a placut, dar nu mai am asemenea ganduri acum. Doar astept cu nerabdare drama pentru binele meu. (rade)
Photobucket
Rolul tau ca si Programatorul e un fel de mesager al mortii care pe de-o parte pare sa aiba secrete, dar de asemenea e dragut cand se cearta cu Ji-hyun. El nu este un personaj foarte simplu.
Jung Il woo: Lucrez bine cu Lee yo-won si Nam Gyu-ri, cu Lee Yo-won in special. Nu cred ca am mai avut vreodata o asemenea “chimie” cu o actrita inainte. Nu e ca si cand ne-am stradui sa facem lucrurile – totul este foarte usor. Si Programatorul nu este un personaj care este mereu serios, mai degraba il interpretez pe el intr-o stare relaxata asa ca ma gandesc ca de aceea petrec un ma descurc atat de usor cand interepretez.( rade) Directoul mi-a spus ca pot interpreta cu mai multa usurinta asa ca muncesc din greu ca sa le arat oamenilor ca interpretarea mea s-a imbunatatit.
Stilul Programatorului si manierele lui au devenit deja populare ceea ce cred ca a fost o povara pentru tine chiar daca este modul oamenilor de a-si manifesta anticiparile pentru noua drama.
Jung: Asa m-as fi simtit in trecut. (rade) Dar nu mai sunt asa. Exista putina presiune implicate dar am ajuns sa realizez ca sta in felul in care joc. Cred ca telespectatorii ma vor placea mai mult si voi interpreta mai bine daca imi eliberez mintea de asemenea ganduri si astept ca timpul meu sa vina. Inca sunt stresat si devin sensibil fapt ce arata fata mea din trecut (rade) dar realizez ca voi trece de asta. Putin cate putin invat cum sa depasesc si sa ascund unele lucruri.
Ai trecut prin multe in scurta ta cariera si la varsta ta tanara. Ai capatat statutul de star prin “high Kick” la fel cum ai privit si cum popularitatea disparea. Sunt sigura ca asemenea experiente au influentat foarte mult interpretarea ta si viata de zi cu zi.
Jung: Cu siguranta au fost. Au trecut mai mult de cinci ani de la debutul meu si am lucrat la un total de patru proiecte incluzand “49 days”. ( rade) O sa incerc sa lucrez sa lucrez la multe proiecte de acum si sa le arat oamnilor cum m am schimbat. Obisnuiam sa cred ca timpul pe care il petrec cand nu lucrez la o productie ar fi mai important decat cand o fac, asa ca mi-am spus ca este in regula daca sunt intr-o pauza lunga atata timp sa lucrez din greu in acel timp. Dar acum am 24 de ani asa ca mi-ar placea sa arat o alta fata a mea, cineva care este mai barbatesc decat tanar, prin diferite roluri. O sa iau foarte multe roluri de acum incolo.(rade)
Photobucket
Sunt sigura ca te-ai gandit la multe lucruri despre dragoste in timpul in care ai lucrat la o drama ca “49 Days”. Esti la varsta cand sunt sigura ca vrei sa te indragostesti. (rade)
Jung: Este adevarat.Vreau cu siguranta sa ma indragostesc. (rade) N-am mai simtit-o inainte, dar am 24 de ani acum, deci am inceput sa ma raportez la povestile de dragoste ce apar in filme si drame si sa simt ca e probabil sa se intample. Cred ca mi-am schimbat felul in care ma simteam cand eram tanar. Am devenit serios in ceea ce priveste dragostea si intalnirile.
Photobucket
Niste cuvinte pentru telespectatorii ai “49 Days”?
Jung: Va rog lasati-va parerile dup ace urmariti serialul. (rade) Are 20 de episoade, dar sunt multe personaje si multe de vazut in poveste. Este sufficient pentru ca povestea sa devina o drama de 50 de episoade. Acum filmam al saselea episode si incep sa vad trecutul Programatorului si legatura cu prezentul lui. Cred ca trecutul lui va fi dezvaluit complet prin primele zece episoade. Ar trebui sa devina din ce in ce mai distractive. (rade).
Comentarii
  1. roxana visan spune:

    a fost frumos filmul

Lasă un comentariu