Circul Globus,editia a XI-a

Posted: decembrie 4, 2011 in Gandurile/parerile mele, Uncategorized

A fost cea mai mare experienta a mea. Am fost la circ,unde am urmarit timp de 4 ore cele mai spectaculoase acrobatii,cele mai spectaculoase animale si cel mai tare duo de comedie. Acum,desi voi descrie amanuntit ce s-a intamplat acolo,nu veti intampina acel sentiment cald pe care il  simt eu cand scriu aceste cuvinte. Una este sa vezi un spectacol de circ la TV sau pe internet si alta este sa fi acolo. Nu pot exprima in cuvinte ce am simtit in acele minute.

A inceput cu trupa  1.Diorios (Brazilia) – motociclete în Globul Morții

A venit un motociclist si a intrat cu motoclicleta intr-un glob maaare,dupa care a inceput sa se invarta de colo pana colo in acel glob si sus si jos,in semircerc…peste tot. Asta a fost tot? Nu. A mai venit un motocliclist,dupa care inca unul si….cand am crezut ca numarul s-a terminat,a aparut si al patrulea…OMG ! Bine…videoclipul urmator este dat mai pe scurt…

 

 

 

 

 

 

A urmat apoi un alt numar:

Si au mai aparut multe multe altel,desi imi pare rau ca inca nu s-au pus videoclipuri cu ele pe internet…

  • 3.  CAI SI ILUZIE- MIOARA SI EUGEN – ROMANIA – era o femeie si un barbat care incercau sa atraga atentia catre ei. Barbatul avea un numar cu cai,ooo ce dragut… iar femeia se tot schimba si se tot schimba si se tot schimba… ati mai vazut si voi,apar alte haine pe ea cand intalneste materiale de diferite culori.
  • COMEDIE- DUO FUNNY -ROMANIA – ooo,au fost cei mai tari !!!!! Mai ales Charlie Chaplin,care i-a daruit unei invatatoare din scoala noastra un trandafir !
  • 4.ACROBATIE SUBACVATICA- TRUPA CORALI – ROMANIA

  • 5.COMEDIE – DUO FUNNY
  • 6.CORABIA PAPAGALILOR – ANETT SI JONATHAN- FRANTA – aaaa,daca ati sti ce tare a fost !!! Mergeau papagalii pe bicicleta,mergeau la cumparaturi (se plimba cu un carucior de cumparaturi si elegea din ,,magazin”produse pe care le punea in carucior :d ). Au fost suuper amuzanti !!!
  • 7.COMEDIE – TRIO DO- RE- MI – Si ei au fost tari rau,s-au imbracat pana si in femei :))
  • 8.TARANTELA CAILOR – CAMELIA LAZAR

PAUZA

PARTEA A II A

  • 1.TAIFASUL FELINELOR – EUGEN CIRNEANU – ROMANIA – Aici nu prea a ascultat leul si leoaica alba de dresor,a reusit insa sa improvizeze. Si a fost chiar super,mai ales ca am vazut singurul leu din lume ce merge…pe sfoara.
  • 2.COMEDIE – TRIO DO- RE- MI
  • 3.TIR CU ARBALETA – DUO PAPAZOV – RUSIA – mi-a fost asa o frica cand am vazut… Tragea un barbat cu arcul pe langa o femeie fara sa vada unde anume trage.
  • 4.COMEDIE – DUO FUNNY
  • 5.ECHITATIE SI DANS FLAMENCO- GEORGIANA SI FILIMON -ROMANIA
  • 6.COMEDIE – DUO FUNNY
  • 7.FOCILE JUCAUSE– ANETT SI FILIP- ITALIA – Ei au fost cei mai tari :d Am vazut un sarut asaaa de lung intre foca si dresor :)) Plus ca i-au pus si sa cante(erau doua foci),insa una dintre foci ,,a uitat cantecul” asa ca i s-a adus partiturile pe care le-a citit imediat si a reusit sa termine cantecul :)) Au fost asa amuzante !!! Daca vedeau ca nu aplaudam noi,aplaudau ele :))
  • 8.COMEDIE – DUO FUNNY
  • 9.BARUL PINGUINILOR- TRIO DO- RE- MI – au inceput sa cante pinguinii :))
  • 10.TANGO AERIAN- TRUPA SMILE – ROMANIA – oooo,au dansat motanii (barbati costumati in motani) cu felinele (sexi sexi,femei costumate in pisicute)
  • 11.ELEFANTUL SUGUBAT – CRISTIAN GARTNER- GERMANIA – ooo si el a fost asa scuuuup ! Ba chiar ,,a cazut jos” dar s0a trezit la viata gratie sarutului dresorului…

A fost o experienta minunata,nu o voi uita vreodata. Dar asta nu a fost tot. Premiile artistilor au fost inmanate de :

Rodica Popescu Bitanescu

Maria Buza

Si Multi multi altii printre care,ma credeti sau nu,si sarbatoritul :

Lasă un comentariu