Ce naiba…

Posted: Martie 29, 2012 in Gandurile/parerile mele, Uncategorized

 

 

 A sunat-o diriga pe mami acum cateva minunte sa o intrebe pana cand am scutire… Eu una fac parte din proiectul acela mast top si eu trebuie sa prezint alea alea la concurs… Cand i-a zis mami ca scutirea tine pana pe 4 aprilie-inclusiv- diriga repede ,,Ceee ? Eu am nevoie de ea marti ! Alina vezi ce-i faci,dar fa-o bine mai repede sa vina marti la scoala ! Eu o sa trimit un copil la ea cu niste teste-sau ceva de genu- pentru proiect.” Ce dracu’? Daca eu sunt scutita pana pe 4,cum pot eu sa vin la scoala marti cu pojar ? Mami dabia se putea abtine din ras… 

Comentarii
  1. Soseono spune:

    Vei reuși cumva să te recuperezi și să realizezi proiectul,trebuie să ai încredere.☺

Lasă un răspuns

