Cu ce sunt ei de vina?

Posted: Martie 12, 2012 in Romania, Uncategorized
Etichete:, , , , ,

Buna Mami, ce faci? Eu sunt foarte bine , multumesc lui Dumnezeu.Au trecut cateva zile de cand m-ai conceput in burtica ta.Cu adevarat, nu pot sa exprim fericirea ce o simt pentru ca vei fi mamica mea. Alt lucru care ma umple de mandrie este sa vad dragostea prin care am fost conceput.Totul se pare ca ar avea sa-mi spuna ca voi fi copilul cel mai fericit din lume!
Mami, a trecut deja o luna de cand m-ai conceput si deja imi vad corpusorul luand o forma, eu nu sunt asa de frumos ca tine, dar da-mi o sansa!Sunt foarte fericit, dar e ceva care ma preocupa. In ultima vreme am observat ca sunt anumite ganduri care se tot rotesc prin capul tau, si nu ma lasa sa dorm, dar sunt sigur ca acestea vor trece.Tu nu trebuie sa te framanti asa de tare!
Mami,au trecut doua luni si jumatate, si sunt multumit de noile mele mainute, am o pofta teribila sa le folosesc pentru a ma juca!
Mami, imi spui ce se intampla?Pentru ca incepi sa plangi in fiecare noapte. De ce cand te intalnesti cu tata incepeti sa strigati unul la altul tot mai mult? Am facut ceva rau? Va rog, faceti tot ce va sta in putinta sa ma iubiti!
Au trecut deja trei luni, mami te vad foarte deprimata, nu stiu ce se mai intampla, nu stiu ce sa mai cred, sunt confuz! Azi dimineata am fost la doctor si ne-a dat o programare pentru maine.
Nu stiu de ce, eu ma simt foarte bine. Mami, te simti tu cumva rau?
Mami, s-a facut deja ziua. Unde mergem, ce se intampla? Mami, nu te intinde, nu este inca ora de odihna, nu mi-e inca somn, vreau sa continuu jucandu-ma cu mainutele mele.
Ahh! Ce face tubul acesta in casuta mea?? Este cumva o noua jucarie?? Priveste! Hei, pentru ce vor sa absoarba cauta mea??
Mami, piciorusul meu incearca sa il smulga? Doamne, de ce vor sa il smulga? Ei nu vad ca ma ranesc?? Nu vad ca sunt prea mic pentru a ma apara singurel?? Mami!! Asteptati, opriti-va! Nu vad ca aceasta e manuta mea?! Mami, apara-ma!!! Spune-le sa se opreasca! Iti jur ca de acum inainte ma voi purta frumos si ca nu voi mai da cu piciorusele. Cum este posibil ca un om sa faca asa ceva cu mine?! El cu siguranta imi va plati atunci cand voi fi mare si puternic!
Au!! Mami, nu mai pot suporta!! Mami, ajuta-ma!!
Mami, au trecut deja 17 ani de cand eu am plecat si de aici sus pot sa vad cum inca te doare ca ai luat decizia aceea.
Te rog, nu mai plange, adu-ti aminte ca eu te iubesc, si ca eu voi fi aici asteptandu-te cu multe sarutari si imbratisari!

Te iubesc,
Bebelusul tau

Lasă un răspuns

