Deci chiar m-am suparat !

Posted: Martie 8, 2012 in Gandurile/parerile mele, Uncategorized

 

Am mai lipsit si 2 saptamani odata,dar vizualizarile nu au scazut intr-o asa de mare…cantitate sa ii zicem,pana acum. Hai ca inteleg ca se scade acolo vreo 20 de vizualizari fata de medie,dar cum vine ca au scazut cu peste 140 ? E deja ora 21:00,la ce ma mai pot astepta ? Ieri la ora 17:00 aveam 43 de vizualizari si tooocmai pe la 23:00 vad ca s-au ajuns la 143-am crezut ca totul a revenit cat de cat la normal- dar acum nu mai inteleg. Daca nu va mai plac posturile blogului meu spuneti-mi ! Dati-mi sugestii ! Chiar nu mai inteleg. Stiu ca mai scad vizualizarile,dar nici intr-o asa…,,amploare”.

Comentarii
  1. Alexandr@ spune:

    Pai ce sa zic eu voi incerca sa fiu mai ~ activa ~ chiar imi place blogul asta dar eu citesc numai postarile care au legatura cu coreea .

    Sorry !😦

  2. Soseono spune:

    Cum am mai zis,nu contează foarte mult vizitele în această perioadă,contează să îţi placă ţie ceea ce realizezi pe acest blog,noi cei care te vizităm în mod constant îţi apreciem activitatea.:)

Lasă un răspuns

