Ei si bravo mie !

Posted: Februarie 29, 2012 in Gandurile/parerile mele, Uncategorized

 

  Majoritatea colegilor si a profesorilor imi spun ca am mereu ceva de comentat,ca comentez prea mult in ultima vreme,sa ma controlez. Din cate stiu,faptul ca iti impui punctul de vedere nu este nimic gresit,ci un act de curaj,curajul de a-mi exprima opinia. Stiu ce vreti sa imi spuneti acum,ca nu ar trebui sa ma afecteze parerile altora,dar cum sa nu ma afecteze cand pana si prietenii mei si profesorii preferati imi reproseaza asta? Scriu aceste cuvinte cu ochii inecati in lacrimi,in speranta ca ma voi calma daca imi scriu aceste ganduri… 

Lasă un răspuns

