Oare imi pierd timpul ? -NU-

Posted: Februarie 24, 2012 in Gandurile/parerile mele, Uncategorized

 

Mi s-a spus acum vreo 2 zile urmatoarea fraza : ,,Pentru ce ti-ai facut blog ? Ce castigi cu asta ? Stai si te chinui sa scri articole si pentru ce ? Nu ai ce face !”- zise acea persoana ce nu mi-a vazut decat un post de pe blog si baremi nici macar nu l-a citit…

De ce mi-am facut blog ?

R: Din curiozitate ;

Ce castig cu asta ?

R: Aprecieri. Cand vad la site stats ca ajut atatia oameni sa gaseasca anumite informatii pe care acestia le cauta mi se umple inima de bucurie. Si cand primesc comentarii la fel,ma simt apreciata. Ma bucur ca ajut atatea persoane.

Stau sa ma chinui sa scriu articole si pentru ce?

R: Eu una stiu ca atunci cand te chinui sa faci ceva o faci din obligatie,cu scarba,vrei sa termini mai repede. Dar eu nu ma chinui. Eu scriu cu drag pe acest blog. Nu o fac din obligatie.

Nu am ce face?

R:Sincer,nu. Adica nu gasesc nimic interesant pe alte sit-uri chiar daca am cont pe ele. Blogul imi ocupa mare parte a timpului🙂

 

 

Comentarii
  1. nekosreview spune:

    Nu cred ca are ce sa ii priveasca pe cei ce nici macar nu iti citesc blogul de ce il scrii. Simti tu nevoia sa o faci si atat conteaza. Mai mult nu ii priveste, nu? Eu am niste prietene si prieteni foarte de treaba care chiar daca nu imi verifica zilnic posturile o fac o data pe saptamana sau pe luna si apreciez lucrul acesta, pentru ca eu nu le-am spus sa o faca, eventual le-am dat link de la manga, nimic mai mult. Dar exista persoane care vor sa stie ce si cum gandesti. Mereu vor exista asemenea persoane, deci vor exista cititori pentru toata lumea ^_^

  2. Soseono spune:

    Nu trebuie să îţi pese de acele persoane care îţi critică activitatea pe blog,tot ce contează este să îţi placă ceea ce realizezi.Nimeni nu-i obligă să îţi citească blogul,fiecare blog are cititorii săi,important este faptul că noi îţi apreciem activitatea.(*^▽^*) Ţine-o tot aşa!

  3. C&M spune:

    si inca, el te dezvolta.. in nici un caz nu e o pierdere de timp

Lasă un răspuns

