Andreea Salceanu

Posted: Februarie 23, 2012 in Eu,prietenii si familia mea, Uncategorized

Va mai amintiti de ea? Va povestisem odata o perla a ei… :)) Bun,sa incepem cu inceputul : este nascuta pe 13 martie 1998 ; locuieste in Dragalina,este cu mine in clasa… Este o persoana plina de amuzament,asa cum am mai spus acum cateva saptamani. Pe langa asta,este incredibil de talentata la desen. Daca i-ati vedea  desenele a-ti ramane muti de uimire ! Asemenea mie si asemenea unora dintre voi,este fana anime.  Imi dau seama ca ii place sa cante din 2 motive : 1-este in corul scolii 2-canta in clasa alaturi de mai multe fete in pauze. Acuma’ce ? Vreti doar calitati ? Ete’na…fiecare isi are defectele :)). Asemenea Ninei,este tare lenesa. Ba chiar mai lenesa… ,,-Lavi,avem de scris la romana ? -Da ! -Ce ? – Deschide caietu’ ! -Mi-e lene…” :)) Asemenea mie,ii place mult sa tipe,sa se certe :)) Cam atat despre ea🙂.

 

Comentarii
  1. io perla:)) spune:

    :))) ioooo :)))super lavi pop😉

  2. NiNYx spune:

    e tare colegutza mea:>

Lasă un răspuns

