Nina Busuioc

Posted: Februarie 17, 2012 in Eu,prietenii si familia mea, Uncategorized

 Sunt multe de spus despre Ninutza. Pentru inceput,este prietena mea,este in clasa cu mine (deci locuieste in Dragalina) si este nascuta pe 25 aprilie 97′. Are multe calitati,dar are si multe defecte…  De multe ori o consider opusul meu. Adica…ea danseaza manele,eu freestyle sau hip hop. Ea iese cu baieti mult mai mari decat ea,eu nu ies nici cu cei de varsta mea s.a. In unele situatii ne ,,completam”una pe alta. De pilda,eu fac desenul liniar(stric totul daca incep sa pictez) si ea il coloreaza(dar nu face desene liniare). Este o fata amuzanta(poate prea amuzanta… =)) ) si este AS in matematica. Putin cam egoista,dar na’m-am obisnuit :)). Are acasa doi papagali pe care,din cate stiu eu,ii adora. Are un scris foarte foarte frumos,elegant,desi curatenia nu este puncul ei forte (ciudat nu?). Este putin cam lenesa,dar asta nu o impiedica sa aiba medii de 9 si 10 (desi nu merita note mai mici de 10).  Ii place sa petreaca timpul afara,fie iarna fie vara,ca este frig sau cald… Ei ii place sa se plimbe,este hobby-ul ei :)) Este una din cele 3 prietene bune ale mele si o ador,cu calitatile si defectele ei🙂.

 

Comentarii
  1. NiNYx spune:

    ce ma cunosti:))

  2. io perla:)) spune:

    ninutzaaa mea:))

  3. Alex spune:

    „Este putin cam lenesa” nu cred asta pentru ca este „Putin mai mult ”😛

Lasă un răspuns

