Citate din anime-uri

Posted: Februarie 12, 2012 in Anime, Uncategorized
  • ,,Lumea asta e putredă… Cei cu sufletul putred ar trebui să moară!” —Yagami Raito (Death Note)
  • ,,Bună, elevi, îmi cer scuze c-am întîrziat, m-am pierdut pe drumul vieții” —Kakashi Hatake (Naruto)
  • ,,Nu te mai văicări! Nu am făcut decît să-ți tai picioarele amărîte! Cheamă-ți demonii! Transformă-te! Regenerează-ți picioarele! Ridicăte! Ia-ți arma și atacă-mă! Fă ceva! Noapte e încă la început, și adevărata distracției n-a început încă! Mai repede, mai repede, mai repede, MAI REPEDE!!!”

[…]

Ești ca și restul… o dezamăgire. Nu ești bun decît ca hrană pentru cîini!” –Alucard (Hellsing)
  • ,,Blestemele, ca și găinile, vin acasă ca să se odihnească. Și sufletul taă va fi luat in infern, dar numai după ce îți trăiești viața. Depinde de tine!” – Fata Iadului
  • ,,Nu mai ești visul meu. De acum, ești mândria mea!” – Layla Hamilton(Kaleido Star)
Comentarii
  1. nekosreview spune:

    Desi nu sunt fan, imi place citatul din Naruto. Hai ca iti dau si eu un citat amuzant al unuia dintre personajele mepe preferate din Dragon Ball Z (nu ma pot abtine sa nu pomenesc ceva legat de acest serial, reurmaresc seria acum… si sunt obsedata). Piccolo, pe Namek, cand il gaseste pe Nial: ‘Hm, arata ca mine. Putea fi si mai rau.’ :))

  2. Soseono spune:

    Citatul lui Layla Hamilton este cel mai reprezentativ.(*^▽^*)

Lasă un răspuns

