Ma credeti sau nu ?

Posted: Februarie 10, 2012 in Gandurile/parerile mele, Uncategorized

 

Hm…din cate vad,nu v-am povestit despre prima mea ,,predare”. Ei bine,s-a intamplat vinerea trecuta,cand incepuse viscolul. Venind foarte putini la scoala,ne-am strans intr-o clasa 3 clase. In prima ora na’am analizat predicate(ziua am petrecut-o cu dna de romana),dar a doua ora numai aveam noi chef de nume predicative si toate cele… Asa ca am invitat-o pe dna de rom in banca si am iesit eu la tabla. Ce am predat ? Limba si literatura japoneza(coreeana este mult mai grea,nu o cunosc atat de bine). Dupa vreo 10 minute deja incepusera sa arunce cu hartii in mine =)). Nici macar dna profesoara numai era atenta,vorbea incontinuu… Sigur nu le putea atrage atentia cuvintele ,,buna ; da ; nu” asa ca le-am predat clasicele ,,te iubesc/prost/idiot…” Prima ora…o incantare pentru fiecare profesor…fara studii =))

Comentarii
  1. nekosreview spune:

    Esti ca mine, uneori ma apuca si vorbesc mereu despre chestii legate de anime sau manga sau alte cele… Bine, pe mine m-a apucat sa desenez ina cest stil cand eram a VIII-a, deci colegii erau fascinati ca eu faceam ceva benzi desenate pe atunci (prost desenate, dar totusi, erau curiosi cum vor evolua povestile). Nu eram o clasa foarte frumoasa, nu eram apropiati, dar macar la chestia asta nu aveam probleme. Cand am ajuns in liceu eram la liceul de arta, unde fiecare are pasaricile sale :)) Dar aveam un coleg care mereu imi spunea cand imi vedea desenele (eu fiind la sectia de muzica): ‘Ce pacat, ti-ai ratat cariera!’
    Oricum, ideea e ca odata cu trecerea timpului oamenii nu se mai leaga asa de tine. Tu deja ti-ai gasit una dintre pasiuni, si ceilalti isi vor gasi si nu vor mai fi asemenea momente jenante precum aruncatul hartiei (bine, vor mai fi cativa imaturi, dar nu la fel de multi cati sunt acum).

    • asiafana spune:

      hm,sa inteleg ca esti mult mai mare decat mine… Eu sunt dabia clasa a VIII-a,dar nu ii intereseaza pe vreun coleg ceea ce fac. Se prefac interesati dar nu… Adevarata mea pasiune sunt cartile. Chiar am scris o micuta carte SF,dar i-a interesat pe vreunul ? Nu. Tot tocilara enervanta ma considera (ca venind vorba de asta,in curand voi scrie despre adevaratul sens al cuvantului tocilar).

      • nekosreview spune:

        Wow, ai scris o carte? Vrei sa o publici? Sa imi spui daca te hotarasti sa o publici sau sa o transcrii. Si mie imi place sa citesc foarte mult, insa apreciez autorii care scriu putin mai greu, ca prin librarii vezi adesea foarte multa lectura ‘usoara’, adica poate fi inteleasa de catre oricine si nu ai nevoie de foarte multa atentie ca sa o citesti. Eu vreau intr-o zi sa scriu ceva, dar cu un limbaj si o formulare mai complexa decat acum. Idei mereu imi vin, nu te teme:))

      • nekosreview spune:

        Oh, si am uitat sa spun, da, sunt mai mare decat tine, am 23 de ani (impliniti luna trecuta, hi hi hi!)

      • asiafana spune:

        tu vorbesti serios? Chiar nu mi-am putut da seama de asta. Ma gandeam la 18-19 ani,dar nu la 23. Wow ! esti la facultate ?

  2. Soseono spune:

    Ce frumos din partea ta să le predai limba japoneză colegilor,aşa vor îndrăgi şi ei la rândul lor această limbă.Personal prefer ambele limbi:coreeana şi japoneza.^.^ Evident limba japoneză este mai uşor de înţeles decât limba coreeană,fiind mult mai complexă.

  3. mylife05 spune:

    bv tie super io nam avut curaj de asa ceva

Lasă un răspuns

