Doua bloggerite minunate

Posted: Februarie 9, 2012 in Eu,prietenii si familia mea, Gandurile/parerile mele, Uncategorized

 

 

  Deja stiti despre cine vorbesc🙂. Desigur,vorbesc despre Soseono si nekosreview  ! Ele chiar citesc ceea ce scriu,nu sunt ca alte persoane ce spun doar ,,cool”sau ,,nice” sau ,,foarte frumos”. Ele chiar isi dau interesul pentru articolele mele. Pe langa asta,blogurile lor sunt exceptionale. Soseono  parca este medium,scrie despre seriale coreene ce urmeaza sa apara la televizor in scurt timp iar Nekosreview,pe langa faptul ca povesteste fiecare manga ce merita citit,ne invata pe noi tehnicile desenului,cu rabdare,ne dezvaluie o arta ce dateaza de cand lumea. Eu le ador pur si simplu,in fiecare zi intru pe blogul lor pentru ca ele chiar merita. 

Comentarii
  1. nekosreview spune:

    *blushes* Nu ma asteptam la asta, multumesc foarte foarte mult. Dar sa stii ca faptul ca iti citim blogul este meritul tau, pentru ca aici gasim posturi foarte interesante si imi palce ca postezi des. Eu nu am atat de multe idei ca tine.
    Si mie imi palce blogul lui soseono. Chiar daca nu am timp sa urmaresc unele drame despre care posteaza, imi palce ca scrie articole lungi si detaliate iar pozele sunt mereu de o foarte mare calitate.
    Multumesc mult de apreciere si iti dau o imbratisare mare mare de tot!

  2. Soseono spune:

    Îţi mulţumesc pentru faptul că îmi apreciezi blogul.Mă regăsesc în postările tale,fie că este vorba despre filme,actori,desene,anime,animale,cultură avem aproape aceleaşi gusturi. La fel pot spune şi despre Nekosreview, îmi plac postările ei despre anime sau manga, mai nou tutorialele despre desene în stil manga(voi realiza acea ultimă temă ^.^),deoarece mă regăsesc în ceea ce scrie. -hugs- Mult succes la amândouă,să aveţi postări la fel de captivante ca şi până acum! (*^▽^*)

  3. C&M spune:

    acus vizitez blogurile lor😀

Lasă un răspuns

