Interviu Kim Nam Gil – Bad guy –

Posted: Ianuarie 26, 2012 in Coreea, Uncategorized

 

Q: In drama “Secretele de la palat “( MBC) , personajul tau nu a fost iubit, dar in “Bad Guy “, personajul tau e iubit de trei femei .Cum te simti ?

Kim Nam-gil (Kim NG): Dar Gun-wook nu vrea dragostea nimanui.(rade) Acum el mai degraba joaca teatru cu un scop , decat chiar sa fie indragostit si probabil ca va fi pedepsit pentru asta mai tarziu .Cred ca in acest moment se foloseste mai degraba de puritatea celor trei femei , decat sa fie indragostit (de ele ) .Dar ma simt de parca as filma drame diferite , caci personalitatile lui Monet, Tae-ra si Jae-in sunt foarte diferite si imi place ca am multe de invatat incercand sa-mi gasesc terenul .Monet e tanara si naiva si Jae-in este materialista si individualista , dar intr-un fel o persoana cu care Gun-wook poate avea o legatura la un nivel mai sincer si simt ca trebuie sa creez o atmosfera mai senzuala si puternica cu Tae-ra , sa fiu destul de atractiv ca ea ,incet, sa-si

poata parasi copilul si familia in ciuda faptului ca e un personaj puternic si hotarat.

Q:Exista scene de seductie pe care sa ti le amintesti in mod special ? 
Kim NG: Exista o scena in care o intreb pe Tae-ra “Ai experimentat vreodata prima iubire ?”Asta teoretic, toata lumea stie ce e exact dragostea daca au simtit-o inainte si exista si un motiv pentru care tin minte scena.In “Secretele de la Palat”,reactiile actritei Ko Hyun-jung erau mai mult pe partea dura pe cand cele ale actritei Oh Yeon-su au parut mai fine,dar complexe. Oh arata sentimentele personajului sau prin mici gesturi , cum ar fi miscarile din ochii ei sau varful nasului ,intorcandu-si fata sau evitand contactul vizual, ca sa arate ca persoana este timida sau este convinsa de actiunile mele .Cred ca de aceea Gun-wook este emotionat in fata Tae-rei si isi da si mai tare silinta.

Q: Mustata si palaria rotunda au lasat o impresie destul de puternica.De unde a venit ideea?
Kim NG: Regizorului chiar ii place palaria rotunda.A vrut-o pentru a evidentia atmosfera de a fi singur ,sa ma tina de la a-mi arata expresiile fetei si in schimb sa imi arat sentimentele doar cu ochii.Simt ca i se potriveste lui Gun-wook. Nu puteam sa port o sapca pentru asta .(rade) Am fost ingrjorat legat de mustata fiindca in ultima parte din “Secretele de la palat” ,personajul meu a avut mustata asa ca eram in pozitia in care nu puteam sa ma desprind de Bi-dam (persoanjul meu in “Secretele de la Palat”)si sa arat un nou personaj.Asa ca m-am gandit ca mai bine sa readuc entuziasmul general al publicului pentru el,chiar daca mi se va spune ca joc “un Bi-dam din zilele noastre”si fiindca am 31 de ani , m-a gandit ca daca imi rad mustata , am sa arat mai tanar si am vrut ca Gun-wook sa para mai in varsta decat varsta mea reala cand este cu Tae-ra. De acum filmam al noualea si al zecelea episod si cred ca(Gun-wook) trebuie sa-si schimbe infatisarea ca sa poate parea razbunarea lui mai rea si mai rece. De aceea ma gandesc sa mai scurtez mustata.

Q: Ai avut scene in care te-ai sarutat atat cu Jae-in cat si cu Tae-ra -care au fost unele dintre diferentele pe care le-ai simtit?
Kim NG: Cu Jae-in, as zice ca nu am facut decat sa ne impreunam buzele ( se refera la un simplu pupic ) mai degraba decat sa ne sarutam .Personajul meu a facut asta fiindca a vrut sa o imbratiseze , fiindu-i mila decat de ranita era si a incercat sa exprime “Ar fi oare in regula daca as arata emotia asta ?De ce fac asta cand stiu ca nu ar trebui .”Este cu totul diferit cu Tae-ra totusi , deoarece o saruta cu un scop si incearca sa o cucereasca sexual(fizic).Intr-o maniera rautacioasa , incearca sa arate “Am sa te mananc de vie .Astfel incat sa cazi .Am sa te aduc intr-un punct din care nu te vei mai putea ridica .Hai sa vedeme daca nu te vei indragosti de mine “.(rade)

Q: Saptamana trecuta “Paine,Dragoste si Vise”a inceput pe KBS si saptamana viitoare va incepe “Drumul nr.1 ” pe MBC.
Kim NG: Am vazut “Paine, Dragoste si Vise” ieri fiindca actorul veteran Jung Sung mo joaca in ea.Compozitia si scenariul sunt bune , la fel si regizoratul ,iar accentul pus pe actorii veterani este superb.Ce este ingrozitor este (faptul) ca familia mea a zis ca prefera sa se uite la “Paine, Dragoste si Vise”!(rade)Cat despre “Drumul nr.1″ ,trecem printr-o periaoda instabilia din cauza scufundarii vasului Cheonan si este si a 60-a aniversare a Razboiului Coreean , asa ca si eu sunt interesat de aceasta drama , exact ca ceilalti .Asa ca sunt curios sa vad cum vor portretiza durerea pe care tara noastra a suferit-o in timpul Razboiului Coreean si povestea de dragoste si prietenie intre personaje . Ah, ma simt de parca eu as juca in “Drumul nr.1 ” (rade) Din diferitele actiuni care s-au aratat deja , “Bad Guy” va arata minutioasele masuri pe care Gun-wook le va aborda ca sa “distruga” personajele feminine si cred ca este important pentru a sublinia razbunarea foarte bine planificata. Cred ca dand un argument valid pentru suferinta personajului ,cu care toti nu pot face altceva decat sa simpatizeze ar ajuta .

Q: “Bad Boy” nu va fi dat (pe post) saptamana aceasta din cauza ca vor fi transmise in direct meciurile din Cupa Mondiala 2010 Africa . Ai avut ocazia sa vezi Grecia vs Coreea sambata trecuta ?


 

 

Kim NG: Da si nu am putut nici sa plang nici sa rad .(rade) A fost ciudat , fiindca spre deosebire de celalalte meciuri nu am fost ingrjorat .A fost ca si cum cartierul a fost atacat de “WOW~” cand au dat primul gol.Tot ce am facut a fost sa bat din palme de cateva ori dar m-am tot gandit “Sunt buni , dar daca o tin tot asa pana in saisprezecimi …va trebui sa amanam serialul inca odata “si dupa ce m-am gandit la alte cateva consecinte am hotarat sa renunt cu totul la gandul asta .(rade) Dramele au anumite risucuri ,dar cred ca audienta va reveni fiindca vor fi curiosi in legatura cu urmatorul episod .

Comentarii
  1. Soseono spune:

    Mulţumesc pentru interviu!^.^ Kim Nam Gil, este unul dintre cei mai buni actori ai momentului!

  2. Naomikko spune:

    uf mai este si frumos :d

Lasă un răspuns

