Alte imagini pentru desen

Posted: Ianuarie 26, 2012 in Imagini, Uncategorized

 

 

 

 

 

Comentarii
  1. Soseono spune:

    Frumoase imagini.De unde le găseşti?(*^▽^*)

  2. nekosreview spune:

    Superbe! Imi plac goarte mult. Astfel de desene gasiti o gramada si pe Deviantart. Ia intrati acolo si cautati imaginile cu the seven deadly sins. Este un artist care a facut un portret cu viecare pacat in parte. Eu le am pe undeva pe pc salvate :X

  3. NiNYx spune:

    eu nici macar nu pot sa fac desene asemanatoare…:))=))… dar lasa k u poti sa le faci sh identice:-*

    • asiafana spune:

      doar in desen liniar k de picat nu pot picta intocmai

      • nekosreview spune:

        Nu stiu in ce masura sunt acelea pictate, e foarte greu sa pictezi asa ceva cu atata detaliu. Insa cred ca mai degraba au fost facute in programe de editare a imaginii precum Photoshop sau Corell Draw (sper ca am scris corect). Lasa, poate o sa fac ceva tutoriale si cu Photoshop daca tot fac cu desenele.

Lasă un răspuns

