Maine incepe iar scoala !!!

Posted: Ianuarie 15, 2012 in Gandurile/parerile mele, Uncategorized

  Mda,iar incepe scoala. Nu stiu daca pentru mine este o veste buna sau una proasta…  Pe deoparte este o veste buna pentru ca imi revad colegii – doar cei de  care mi-a fost dor -.  Insa este o veste proasta din mai multe motive : 

 

 1. Chiar credeti ca mie mi-e dor de TOTI colegii ? Of…doamne…iar trebuie sa ii suport… nu mai trec alea 5 luni odata ?

2. Am avut atat de mult de scris vacanta asta ca nici macar nu am simtit-o…

3. Ma asteapta iar teme… ce-i drept,voi avea mai putine teme decat am avut in vacanta.

4. Ma reintalnesc cu unii profesori pe care,pur si simplu,nu ii pot agreea.

5. Toata vacanta nu m-am trezit mai devreme de ora 10:00. Serios ? Chiar trebuie de maine sa ma scol la ora7:00 ? 

 

Ei bine,ghiozdanul este facut pentru ziua de maine,am ,,aranjat” ceasul desteptator si ma bucur ca voi avea mai mult timp sa scriu pe blog…(ce ciudat suna,nu ?) Ei,trebuie sa recunosc ca deabia astept sa o revad pe Eli,pe Nina,pe Andreea,pe Geani,pe Oana,pe dna diriginta,pe dna Matu,pe dna Ene s.a. Recunoasteti,si voi va bucurati pentru ziua de maine !

 

 

Comentarii
  1. NiNYx spune:

    ce frumos…asa este…scoala are sh parti bune dar si rele:))….hai k maine ne vedem:))

Lasă un răspuns

