Doi frati

Posted: Ianuarie 8, 2012 in America/Anglia, Uncategorized

 

Frumos,frumos,mult prea frumos ! Mi-a intrat in fiecare colltisor al inimii. Am plans,am ras,a fost un film exceptional !

Doi tigri se nasc printre ruinele unui templu uitat, inghitit de jungla Angkor-ului. Cei doi frati sunt prinsi, despartiti si vanduti.Peste ani, cele doua feline se gasesc fata in fata intr-o arena. In timpul luptei se recunosc insa si reusesc sa evadeze.Regizorul, tatal „Ursului” umanizat, ce scancea ca un copil si visa in culori, revine la tema draga de a imprumuta date umane unor animale splendide, regale. Si de data aceasta tensiunea, suspansul se intretes cu dragoste, tandrete si umor intr-un dozaj armonios.

 

 

Eu l-am vizionat aseara,pe antena1,dar cred ca am gasit unde il puteti vedea si voi :

http://www.1filme.ro/2011/02/22/two-brothers-doi-frati/

sau

http://m.220.ro/trailer/FILM-DOI-FRATI-14/dwNiRDvAvr/?play_from=playlist&playlist_id=9Iuu3pK8JF

 

Comentarii
  1. Soseono spune:

    Îmi place acest film.☺Un alt film asemănător este „Duma”(2005) este vorba despre un ghepard. http://www.youtube.com/watch?v=WbTTGhSNOEM

Lasă un răspuns

