Nu ma lasa timpul

Posted: Ianuarie 6, 2012 in Gandurile/parerile mele, Uncategorized

 

Offff am atatea idei in minte,as putea scrie 10 posturi pe zi despre orice,dar pana incepe iar scoala,voi avea foarte putin timp pentru mine…ce ciudat suna,nu? Unii se plang ca va incepe scoala,ca nu vor mai avea timp…la mine e invers. Da,v-ati prins,temele ! Nu,nu sunt lenesa,nu ingras porcul in ajun de Craciun ! Am inceput sa scriu de cand a inceput vacanta,dar am lasat ce este mai obositor la sfarsit. Dupa ce am terminat eu 14 variante de examen la romana(fiindca 16 le aveam deja facute),a trebuit,astazi,sa ma apuc si de …compuneri. 52 de compuneri? Ei bine,daca fac 6 pe zi termin in cca…9 zile. Asta nu inseamna ca nu voi mai scrie deloc pe blog,dar nu voi mai scrie atat de des – fiti linistiti,va fi doar o saptamana…- M-am gandit sa va instiintez,sa nu ma dati disparute si sa va pierd… Va incepe scoala si imi vor reveni ,,puterile”. Sunt pusa pe fapte mari: voi scrie mai multe creatii ale mele,voi scrie mult mai multe posturi ce ii vor atrage pe toti,nu doar pe AsiaFani – nu renunt la anime si Korea,Doamne fereste !-,ii voi face pe colegi sa nu-mi mai ia blogul in batjocura fara macar sa-l fi vazut,voi scrie mai multe posturi despre persoanele dragi,voi scrie mult despre blogurile mele preferate si despre vizitatorii mei loiali,ce mai ? Odata cu inceperea semestrului va incepe si anul 2012 si,cum am spus,sunt pusa pe fapte mari ! 

Comentarii
  1. Soseono spune:

    Mult succes la şcoală!Numai 10 pe linie!☺
    Mult noroc pe toate planurile!

  2. andreea spune:

    imi place ff mult blogul promit sa intru pe el…mereu cand va aparea cva now….si poate …poate o sa scri si despre mn :d

Lasă un răspuns

