Smiley

Posted: Ianuarie 2, 2012 in Gandurile/parerile mele, Romania, Uncategorized

Apoi ce,daca mai vizionez si eu seriale coreene si anime-uri e musai ca,cantaretul meu preferat sa fie coreean sau japonez?  Uite ca,cantaretul meu preferat e Smiley :p Aveti ceva impotriva? 

  Andrei Tiberiu Maria (născut pe 27 iulie 1983), cunoscut sub numele de Smiley, este un cântăreț, compozitor, prezentator și actor român membru al trupei Simplu, având în același timp și o carieră solo.

Copilăria

Andrei s-a născut pe data de 27 iulie 1983 în Pitești, județul Argeș. Într-un interviu, acesta declară că în copilărie era un băiețel agitat, care nu putea sta locului o clipă. Totul a decurs normal până la vârsta de zece ani, când plăcerea lui Andrei de a asculta muzică s-a transformat în plăcerea de a cânta.

Trupa Simplu

În anul 2001,CRBL avea să-i propună lui Andrei să facă parte din trupa Simplu,după ce inițial încercase să obțină un loc în formația Akcent.Deși propunerea a venit din partea unui membru al trupei,Smiley a dat proba pentru casa de discuri Roton. Ca membru al formației,Andrei a fost nevoit să învețe și să danseze.Pentru că era întotdeauna bine-dispus și îi înveselea pe cei din jurul său, vechiul Andrei a primit porecla de Smiley,poreclă pe care și-o folosește în prezent ca nume de scenă.

Discografie

Albume

  • În lipsa mea (2008)
  • Plec pe Marte (2010)

Discuri single

An Single Album Poziția maximă
RT100
2007 „În lipsa mea” (feat. Uzzi) În lipsa mea ?
2008 „Preocupat cu gura ta” ?
„Am bani de dat” ?
2009 „Un pas înainte” ?
„Designed to Love You” 8
2010 „Plec pe Marte” (feat. Cheloo) Plec pe Marte 1
„Love is for Free” (feat. Pacha Man) 1
2011 „Dream Girl”

Comentarii
  1. C&M spune:

    de cind ma tin minte ascult muzica lui😀 si nu tin minte o piesa care sa nu-mi fi placuta. cred ca pe toate le stiu pe dinafara

Lasă un răspuns

