Genuri anime

Posted: Ianuarie 1, 2012 in Anime, Uncategorized
Comentarii
  1. nekosreview spune:

    La multi ani! Eu am votat pentru comedie romantica, desi sincera sa fiu imi plac mai multe genuri, insa acesta este cel mai des prezent in review-urile mele…
    By the way, sa stii ca am mai tras cu ochiul pe blog-ul tau, dar din nu stiu ce motiv mi se incarca taaare greu si imi blocheaza PC-ul😦 Dar ved ca daca iau un post in parte e ok ^_^ Dar profit cu aceasta ocazie sa iti spun ca ai un blog foarte interesant si sper ca vei cintinua sa faci o treaba buna. Pot sa te pun in blogroll?😀

  2. Soseono spune:

    Am votat pentru comedie romantică.Din postările mele cu anime,îţi poţi face o idee despre ce genuri de anime prefer. (*^▽^*)

Lasă un răspuns

