SunPhoto

Posted: Decembrie 27, 2011 in Gandurile/parerile mele, Uncategorized

  Sigur,acum va asteptati sa vorbesc frumos despre acest site,sa-l prezint in tot felul de cuvinte,sa va spun cum l-am descoperit… ete na’ ! Vreau sa va spun ca acel site este un loc in care majoritatea exagereaza. Pai,pe acest site iti faci albume unde pui poze din calculator. Poti primi comentarii de la ceilalti utilizatori.  Dar sa va spun ca majoritatea sunt chiar nebuni dupa acele comentarii,fac orice pentru ele.Si nu exista zi in care sa nu primesti un mesaj privat de genul ,,da-mi si mie com ca iti dau BACK” sau ,,eu ti-am dat com,asa ca da si tu BACK”,iar daca nu dai,se ia in gura cu tine,fac ca toate alea. Sau,fi-ti atenti ce am gasit azi,doamne…

http://xmissgomez.sunphoto.ro/OMG-Am_dovada_ca_xSelenaSweetCandy_o_uraste_pe_Sel_si_nu_e_fana-NU_E_NICI_O_GLUMA   Doamne…deci asta este una din exagerarile de aici. Adica ce,SunPhoto a ajuns un fel de Facebook cumva? Hm…ar mai fi un amanunt,insa,despre acest site. Aici,foarte multe persoane isi fac propriile ,,seriale”’ cu poze din calculatorul lor,unde le ,,denumesc” cu dialog. Hm…uite un ex : http://xxlovedongyixx.sunphoto.ro/legendara_dong_hee_ep_1 Hm…nu stiu daca sa o iau ca pe ceva bun sau rau… pentru ca unele chiar iti mai iau din plictiseala,dar altele sunt pur si simplu… mnea… Ei,in fine,ideea este ca acest site este plin de persoane ce te scot din minti. Ce mai urasc eu la acest site ? http://koreajapan.sunphoto.ro/Ce_urasc_la_SunPhoto

 

 

Lasă un răspuns

