Vorbiti serios?

Posted: Decembrie 23, 2011 in Gandurile/parerile mele, Uncategorized

De ce?

Offf…ce-i cu voi? Adica,chiar nu mai inteleg.Atunci cand am fost plecata am avut multi vizitatori,iar acum,cand m-am intors… Adica fiti atenti : 11 dec- 50 vizualuzari ; 12 dec – 96 viz. ; 13 dec – 90 viz. ; 14 dec – 82 viz. ; 15-18 dec – 28 vizualizari ; 19 dec – 12 viz. ; 20 dec – 10 viz. ; 21 dec – 20 viz. ; 22 dec – 27 viz,iar astazi 10. Ce-i cu voi oameni buni,de ce nu va mai place blogul meu? Spuneti-mi ce gresesc,spuneti-mi ce v-a schimbat parerea despre mine !

……………………………………………………………………………. pfiu,multumesc ca v-ati reintors ! Astazi 47 vizitatori,binisor :d


Lasă un răspuns

