Expresii din anime-uri

Posted: Noiembrie 30, 2011 in Anime, Uncategorized

 

 

Nana

 

 

 

La 16 ani,te-ndragostesti de oricine.

La 17,intalnesti pe cineva interesant.

Pana la 18,deja ai fost dezamagit in dragoste.

la 19 ani,esti convins ca ti-ai gasit in sfarsit jumatatea.

Dar sentimentele se schimba repede

Si-n ziua cand faci 20 de ani,o iei de la inceput…

 

 

 

Honey and Clover

 

 

 

 

1. Omul are o multime de vise.

Fiecare vis se afla intr-o cutie.

Din pacate…viata omului este prea scurta pt a le putea deschide pe toate…

2. Am plecat sa ma gasesc. Am plecat sa caut acel loc pe care nu l-am vazut niciodata.Alerg,alerg,dar nu stiu catre ce alerg…

3. Pentru a picta o imagine trebuie doar sa o privesti,sa o prinzi cu manutele tale si sa o pui pe o coala de desen.

Acum nu mai stiu daca erau chiar asa,le-am mai dezvoltat si eu pe ici pe colo.

 

 

Death Note

 

 

 

1.Acum nu stiu motamo’ ce spunea Light intotdeauna,dar era mereu pe aceeasi idee:

Lumea este plina de criminali. Omenirea ar fi altfel daca ei nu ar exista. Acum pot face asta. Viata tuturor este in mainile mele. Voi spala lumea de rautate. Voi deveni ZEUL UNEI NOI LUMI !

2.  Insa Near nu este de acord cu el :

O persoana ce ucide criminali devine si el un criminal. Nu esti zeu,esti doar asemenea victimelor tale !

 

 

Bleach

 

 

1.Ai pierdut in fata Arrankarilor,acum nu mai poti functiona ca ingr al mortii. De ce ti-e asa de teama? Chiar esti atat de slab si sa renunti pentru atata lucru ?  Daca esti slab,trebuie sa devii mai puternic. Chiar daca nimeni nu mai crede in tine,scoate pieptul inainte si sfideaza pe oricine ! Acesta e barbatul din tine !

2. Nu plang ! Daca plang,inseamna ca trupul imi este invins de inima…

 

Si multe ale anime-uri sunt pline de metafore,mai ales Honey and Clover… din trei propozitii,una-i metafora.

Comentarii
  1. Soseono spune:

    Expresii pline de însemnătate!

    „O pisică vorbitoare! Vai, am studiat prea mult!” – Usagi Tsukino(Sailor Moon).
    „Nu voi fugi, îmi voi ţine promisiunile! Acesta este nindō-ul meu: calea mea ninja!” Naruto către Neji(Naruto).

  2. asiafana spune:

    pai daca as fi scris si frazele acelea amuzante,gen cea enuntata de tine de la Sailor Moon,as fi avut un post pe care sa-l termin de scris in 5 ani fara pauze de somn,mancare…

Lasă un răspuns

