Yooooo

Posted: Noiembrie 29, 2011 in Eu,prietenii si familia mea, Gandurile/parerile mele, Uncategorized

Da,stiu. Nu sunt cine stie ce frumusete,nu imi place sa fie prea multe persoane in jurul meu,nu am voce si nici nu prea stiu de gluma. Insa eu nu ma evit,cum fac alte persoane ce incearca sa isi schimbe personalitatea doar fiindca vrea sa fie acceptat de ceilalti – bine,aici nu ma refer la cei ce sunt violenti fizic si verbal,ei chiar au nevoie de o schimbare -. Eu una ma consider o persoana realista. Ei,daca as sta sa imi numar calitatile si defectele,as avea mult mai multe defecte decat calitati. Asa sunt eu,o fire foarte suparacioasa,lenesa,ce nu face nimic sa scape de aceste defecte. Dependenta de Japonia si Korea? Nu ! De ce sa fiu dependenta? O ora si jumatate in care urmaresc un serial coreean si o ora in care vizionez un anime ma face dependenta ? Am un blog KoreaJapan,si ce? Eu admir foarte mult aceste tari,insa imi petrec timpul si in multe alte domenii. Dansez,ma joc – fie cu sormy fie la pc – ,scriu o micuta carte SF,ador ,,Pradatori preistorici” de pe National Geografic,schitez imagini… deci si deci nu sunt dependenta de nimic.

Asa… acum sa o luam pe…sectiuni:

Mancarea preferata : Pizza(se putea altfel?),paste(doar cele facute de mami,are ea un sos mai special),salata de salata(in fiecare zi din vara se afla pe masa),ficateii si… Rolton(taietei instant,insa foarte buni).

Bauturile preferate: Sprite,7up,apa.

Ma inteleg bine cu :

 

 

 

Busuioc Nina(nr 1 la mate)

 

 

 

 

 

Paun Elena(cea mai scumpa fata si cea mai emotiva fata din lume)

 

 

 

 

 

 

 

 

Chivu Denisa(nasa mik a lu’ sormy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Salceanu Andreea(cea mai pisikuta dintre pisicute :d)

 

 

 

 

 

 


 

 

Manole Madalina (cei mai frumosi ochi din clasa)

 

 

 

 

 

 

 

 

Alina Ungureanu (cea mai loiala fata Korea si cea mai noua ,,descoperitoare” in domeniul VIP)

 

 

 

   

  Manole Geani-dreapta-(cel mai…invariabil coleg :)) ) si da,ma mai inteleg cu cateva persoane…

 

Lucruri pe care le urasc :
– noul sens al verbului ,,a sta’’
– vocabularul elevilor
– neatentia mea
– manelele
– faptul ca multi ma critica pentru ca ma uit la filme coreene si anime-uri,insa ei nici makr nu au vazut vreunul. De ce critica ei ceva ce nici nu cunosc?

Animalele preistorice preferate : Smilodonul,entelodonul etc

Comentarii
  1. NiNYx spune:

    eeeeeeeee… iupi sunt si eu pe aici… hai k suntem dragutze :))

  2. NiNYx spune:

    frumoasa descrierea tha…. dar nu ai asa de multe defecte…

  3. Cristina spune:

    Hehe, si mie imi place 7UP! E preferatul meu alaturi de Lipton Ice Tea😀

  4. nekosreview spune:

    You got the asian look, dar asa, mai in stil indian. No sweat, am o prietena de origine indiana foarte simpatica, in curand o sa o cunosti si tu (nu mai dau spoilere momentan) :))

Lasă un răspuns

