Am ceea ce cautati,dar voi nu gasiti !

Posted: Noiembrie 22, 2011 in Gandurile/parerile mele, Uncategorized

Ma supara foarte mult ca voi,atunci cand cautati ceva la ,,cautare” adaugati multe cuvinte ce nu isi au rostul,care nu se  gasesc pe blogul meu,prin urmare nu veti gasi ceea ce cautati desi eu chiar am ceea ce cautati. Spre exemplu, multi cauta ,,baieti de bani gata korean drama” – scrie domne’ normal ,,baieti de bani gata” ca am destule posturi cu ei. Sau,,www.anime…. etc” – scrie pur si simplu numele anime-ului,ce mai adaugi si ,,www.blablabla.com”? Sau ,,seriale coreene subtitrate gratis hotelier byj…” – scrie si tu,pur si simplu,episoade din serialu’cutare. PS -daca cautati episoade dintr-un anumit anime scrieti la cautare ,,sit-uri episoade din anime-uri”,fiindca pe acelea nu le-am separat. Ei…in fine. Ceea ce vreau eu sa spun este ca,atunci cand cautati ceva,sa nu mai adaugati cuvinte fara rost fiindca asa nu veti gasi nimic.

 

 

 

Lasă un răspuns

