Ce pot spune,chiar imi place !

Posted: Noiembrie 17, 2011 in Disney Channel, Gandurile/parerile mele, Uncategorized

 

 

De ce sa va mint ?  Mie chiar imi place acest serial animat. Este tare amuzant si da,poate ca ma comport eu ca un copil,dar chiar imi place.

 

 

Adica ce,in mintea mea e doar Japonia si Korea ? Ce,am ajuns obsedata ? Nu.  Eu sunt o fire tare complicata. Cateodata sunt copilaroasa, dovada este faptul ca ma uit la Phineas si Ferb.

 

 

 

 

 

 

 

Altadata ,,vorbesc,ca bunica” – vorba unei prietene de-ale mele :)).

Si uite si un ep😀

 

 

 

Lasă un răspuns

