Lasa-mi,toamna,pomii verzi !

Posted: Septembrie 14, 2011 in Compunerile mele, Uncategorized

,,De ce ma faci mereu sa plang ? De ce nu te gandesti la mine,la sentimentele mele ? Am fost mereu nevoita sa scriu frumos despre tine,crezand ca,poate,vei privi dincolo de cuvintele false ale caietului.

Copacii sunt vietati,asemenea mie. Se nasc,cresc si mor. Dar ei de ce nu pot trai mai mult de cateva luni ? De ce ii otravesti,lasandu-i sa moara in chinuri,timp de trei luni ?  Te urasc,stiai ? Te urasc !’’ Cu aceste cuvinte imi umpleam paginile jurnalului intr-o noapte tarzie,inainte sa ma pierd prin vise. Il inchid,si imi asez capul pe perna. Las ochii prada intunericului si…adorm. Oare de ce totul capata sens doar in vise ? Oare cum pot vorbi cu mutii,cum ii pot intelege,doar in vis ? Nu stiu,dar stiu ca ii pot intelege si ca fara ei as judeca  mereu totul gresit. Un vis…printre frunze. Printre copacii atat de dragi mie,ce imi vorbesc cu atata blandete… ,,Nu o urî ! Gresesti ! Ea ne da viata vesnica,ea ne salveaza din ghiarele nimicului. Noi ne nastem primavara,crestem vara,adormim toamna si ne trezim din nou la primavara. Dumnezeu a creat lumea pentru om,noi fiind doar decoratii,fara vlaga. In Rai,El va cheama pe voi,creatii dupa chipul si asemanarea Lui,dar noi? Noi ce-am cauta in acel taram destinat voua ? Daca am muri,noi am pluti nicaieri. Nu in intuneric,caci este o culoare. Nimicul n-are culoare… Nimicul…nu si-l poate imagina nimeni. Dar toamna,toamna ne intelege si se lupta incontinuu cu destinul nostru. Ea ne iubeste,la fel cum tii si tu la noi. Daca tii la noi,arata-i recunostinta pe care noi nu suntem in stare sa o aratam ! Te rugam !’’ Lasand visul sa se termine cu imaginea dragilor mei prieteni neintelesi,cu zambetul larg,ascuns de realitate.

Deschid ochii incet,indreptandu-i spre jurnalul meu. Il deschid si rup pagina scrisa noaptea trecuta,facand loc unor noi cuvinte : Toamna ,te iubesc !

Comentarii
  1. Cristina spune:

    e cam trist la inceput da totusi e frumos1(de la veri ta)

  2. visepentruvisator spune:

    Foarte frumos si emotionant♥

Lasă un răspuns

