Poezia vietii (by Lavinia Nicolae)

Posted: Februarie 13, 2011 in Poezii ale mele, Uncategorized

Un taram al inimii tale
Este exact ca padurea lumii reale.
Are parte
De anotimpurile toate.
Stiu cum e,caci mi s-a intamplat.
Nimic nu a fost asa cum am visat.
In toamna cadeau bucati din inima mea
Asa cum frunzele copacilor urmau a cadea.
Prietenie adevarata nu exista,
Doar oameni ce-mi sfasiau inima.
Iarna cad pe pamant lacrimile mele inghetate.
Mereu auzeam a le lui soapte:
-Te iubesc ! Te iubesc !
Doar la tine ma gandesc !
Ce pacat ca nu era asa !
Gandul ii era la cea mai buna prietena a mea.
Pacat ! Pacat ! Caci si ea il placea.
Iarna parca nu se mai termina,
Tristetea era tot mai grea.

Dar,apoi,ai aparut tu de printre stele
Si ai inceput sa infloresti fiecare colt al taramului inimii mele !
Primavara din nou a sosit,
Odata cu zeul mult iubit.
Apare alt baiat:
Dragut,inalt…
Opusul celui pe care l-am iubit.
Mai tandru,mai frumos si mai linistit.
Vara a sosit dintr-odat.
Tu ai ramas langa mine,nu ai plecat.
Inima imi bate tare tare !
Tare ! Fara-ncetare !
E soare in taramul meu.
Pasarile cant mereu.
Atata timp cat te iubesc,
Din cantat pasarile nu se opresc.
Nu vreau sa trec prin toamna naucitoare
Si prin iarna-ngrozitoare.
Vrea sa mor acum,in anotimpul fericirii depline !
Alaturi de tine !
Comentarii
  1. Ema spune:

    misto poezia, foarte interesanta….

  2. andreea spune:

    of dmne nu credeam ca te pricepi la poezii de dragoste..:-))
    dar taree rauu

  3. asiafana spune:

    moama…ce veche este poezia asta… o facusem in vacanta de vara dintre clasele VI-VII :))

  4. Soseono spune:

    Ai talent!Bravo!✩✩✩✩✩

Lasă un răspuns

